niedziela, 27 listopada 2016

Nasze pomysły na prezent dla 4 latka

Długo trwało stworzenie tego posta, ale to dla tego że mojemu 4 latkowi ciężko jest kupić coś co nie jest traktorem a go naprawdę zainteresuje. Oto lista moich tegorocznych pomysłów. Część już kupiona, niektórymi pomysłami została obdarzona rodzina.

1. Rzutnik do nauki rysowania. Moje dziecko jedyne co rysuje to samochody. Moje próby nauki rysowania czegoś innego kończą się tym że i ja rysuje samochody:) Myślę, że to będzie dobry motywator do rysowania czegoś innego. Koszt ok. 30zł

2. Dr. Eugeniusz firmy Dumel. Coprawda zabawka jest przeznaczona dla dzieci od lat 6 ale sądze że czterolatek spokojnie sobie z nią poradzi. Gra polega na odpowiadaniu na paytania zadane przez Doktora. Kategori pytań jest tak dużo że ciężko jest je sklasyfikować. Najtańsza opcja znaleziona to Empik koszt 84zł z darmową dostawą do salonu.

3.Tablet dla dzieci. Nad tą opcją jeszcze się zastanawiam bo boje się że mogę nie odciągnąć od niego dziecka. Jednak jeśli zdecydowała bym się na tablet to wyłacznie taki przeznaczony dla dzieci gdzie znajdziemy dopasowane, edukacyjne aplikacje. Koszt ok. 200zł

4. Gra "zgadnij kto to?". Kultowa gra którą pamiętam jeszcze z dzieciństwa, zasad gry myślę że nie trzeba nikomu tłumaczyć. Koszt w zależności od wersji od 60 zł.

5. Mapa świata firmy Dumel. To również jedna z ciekawszych dla mnie zabawek edukacyjnych. Mapa uczy stolic, opowiada kilka ciekawych zagadnień o danym państwie. Dodatkowo mapa ma funkcję quizu gdzie dziecko może sprawdzić swoją wiedzę. Dostępne są trzy mapy: mapa świata, mapa Polski i mapa zwierząt. Najtańszą również znalazłam w Empiku -104zł.

6. Autostada drewniana firmy Play Tive dostępna w Lidlu.Mamy z tej serii już tory, w tym roku dokupiłam autostradę oraz lotnisko. Jak dla nas długie godziny zabawy na lata bo kolejki wykonanane są bardzo solidnie. Koszt w Lidlu to 89zł.

A Wy jakie planujecie prezenty dla waszych 4 latków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz