piątek, 11 listopada 2016

Jak wydłużyłam czas porannej pobudki :)

Każde dziecko jest jest inne. Jedne śpi do 9 inne wstaje o 5. Tak też wstswaly moje dzieci, starszy kolo 9 młodszy równo 6:30 na nogach. Tymczasem ja zanim ogarnę wieczorem dom i się położę jest ok 24 co dawało mi 6 godzin snu. Jednak udało mi się nie takim wielkim kosztem wydłużyć czas snu młodszego o jakies 1,5 godziny.

Jeden prosty zakup zmienił moje życie na "bardziej wysłane". Nie wierzyłam, że to takie proste kiedy słyszałam opinie z dwóch źródeł. Idąc za radami i zapewnieniami zamówiłam.
Roleta podgumowana sprawiła od dnia że moje dziecko zaczęło wstawać o 8:00. Roleta to naprawdę świetna sprawa. Nawet kiedy prosto w okno świeci słońce, opuszczona sprawia że w pokoju jest ciemno niczym nocą. Ja akurat mam roletę wolnowiszącą i wiadomo górą gdzie nie ma opcji dolega do ściany jakie światło się przebija, wiec lepsza jest opcja w prowadnicach.
Roleta o szerokości 160cm kosztowała mnie niecałe 100zl. Zapewniła mi 8 godzin cennego snu więc zdecydowanie była tego warta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz