czwartek, 25 maja 2017

Testowanie Vizir 3 in 1 pods alpine fresh- opinia

Dzięki stronie Everydayme i dołączeniu  do grona ambasadorów mam możliwość testowania od kilku dni kapsułek piorących Vizir.




Wcześniej korzystałam raczej z płynów do prania bądź proszków i zawsze strasznie mnie irytował osad w komorze dozującej który się tworzył, a tu proszę takie proste rozwiązanie, jedna mała kapsułką i po kłopocie, żadnych osadów.

Ogromną zaletą jak dla mnie jest zapach. Chyba jescze żaden płyn którego do tej pory używałam noe pachniało tak długo. Prałat pościel jakieś 2 tygodnie temu, dziś wyjelam ją z szafy i ona nadal pachnie tak samo intensywnie jak w momencie kiedy ją do tej szafy włożyłam.
Kapsułki Vizir 3 in 1 pods równie świetnie jak pachną tak i piorące. Mam dwoje dzieci na ich ubraniach można znaleść dosłownie wszystko- trawę, błoto, farby, obiad itp. I naprawdę do tej pory Vizir świetnie sobie poradził ze wszystkimi.
Jeśli chodzi o cenę, patrzyłam w kilku sklepach cena za 38-42 szt w dobrej promocji to około 30 zł czyli jak dla mnie to naprawdę warto.
Kończąc, jestem bardzo zadowolona z kapsułek Vizir i napewno zostaną ze mną na dłużej i Wam również z całego serca polecam. Dziękuję Everydayme za możliwość testowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz