wtorek, 13 września 2016

Dziś zamiast kawy w walce z przeziębieniem :)

Na taki napój zamieniłam dzisiejszą poranną kawę. Przepis:


Jak to ja, wszystko na oko i smak ale tak mniej więcej
1,5 l wody
5 goździków
imbir- dałam mielony z paczki około łyżeczki
1 cytryna
1 pomarańcza
cukier lub miód
Woda do garnka do tego goździki i imbir, jeśli nie masz miodu to dodaj również cukier w tym momencie. Garnek na piec doprowadzamy do wrzenia. Międzyczasie nim się zagotuje dajemy sok z 1 cytryny. Pomarańcze dokładnie myjemy(ja jeszcze sparzyłam) i kroimy najpierw na 8 części , potem każdą z nich jeszcze na pół, wrzucamy do garnka. Kiedy całość się zagotuje wyłączamy. Świetny na zimno i na gorąco.
Uwaga jeśli zamiast cukru użyjesz miodu to dodaj go dopiero po przestudzeniu napoju :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz